Denis Goričan: za uspeh spletne trgovine je potrebno garati
Denis Goričan je strokovnjak za spletno prodajo, ki se s tem področjem ukvarja že od leta 2008. V letu 2019 je pomagal zasnovati temelje Lilu.si, ki danes piše zgodbo o uspehu ne samo v Sloveniji, temveč tudi širše v Evropi.
Denis, zakaj Lilu.si?
K projektu Lilu.si so me povabili z željo, da ustvarimo blagovno znamko, ki bo skrbela za inovacije v niši otroških sob in drugih otroških dodatkov. Povabilo sem se z veseljem odzval, saj sem vedel, da lahko s pravim pristopom ustvarimo uspešno zgodbo.
Kaj ponuja Lilu.si?
Lilu.si je specializiran za ponudbo otroških dodatkov in celotnih otroških sob. Strmimo k ponudbi, ki navdušuje z njenim dizajnom ter razmerjem med kvaliteto in ceno. To nam je dodobra uspelo, kar potrjuje tudi povprečna ocena 4.9 od 5 s strani nekaj tisoč Lilu kupcev.
Kako načrtujete ponudbo na Lilu.si?
Načrtovanje ponudbe na Lilu.si se prične na strani kupcev. V bistvu samo zasledujemo to, kar si želijo Lilu.si kupci in jim poskušamo ponuditi kar se da kvalitetne proizvode. Za nas je zadovoljstvo naših kupcev resnično na prvem mestu, saj želimo graditi uspešno in dolgoročno zgodbo.
Denis Goričan, ali je Lilu.si danes zgodbo o uspehu?
Odvisno kako definirate uspeh. Zagotovo smo zadovoljni s tem kar nam je uspelo in nam uspeva. Najbolj ponosni smo na deset tisoče kupcev, ki na Lilu nakupujejo tudi izven meja Slovenije. Hkrati pa smo izjemno ponosni, da se naše stranke redno vračajo.
Kaj lahko poveste več o vas?
Zanimivo vprašanje. V prvi vrsti je moja strast spletna prodaja in digitalni marketing. V 15 letih tega posla sem na lastnih vzponih in padcih ogromno naučil. Danes pomagam številnim blagovnim znamkam, tako doma kot v tujini. Na svoji spletni strani www.denisgorican.si pa občasno delim tudi moje misli in druge stvari, ki pritegnejo mojo pozornost.