Več o možnostih odstopa od pogodbe si preberite  v nadaljevanju, več o drugih pogojih poslovanja pa v pogojih poslovanja.

Pomembno

Ko vračate artikel prodajalcu (Lilu.si), morate priložiti tudi kopijo računa.

Pri vračilu artikla je potrebno izpolniti tudi obrazec za vračilo, ki ga najdete tukaj.

14 dnevni rok oz. pravica do odstopa pogodbe je namenjen pregledu prejetega izdelka. Pri tem je zahtevano pazljivo ravnanje. Pazite, da pri tem ne poškodujete paketne embalaže, ki je sestavni del produkta. V primeru poškodovanja paketne embalaže se znesek vračila odkupnine zniža za 30%.

Naslov za pošiljanje blaga prodajalcu je:

Pick&Pack (za: 10X Global Ltd.), Ulica Grada Gospića 1a, 10000 Zagreb, Hrvaška.

Pripis "Vračilo paketa, naročilo številka:________

Priporočamo, da uporabite dostavno službo, ki omogoča sledenje pošiljke ter da blago ustrezno pripravite za transport (da ne poškodujete originalno Lilu.si embalažo).

Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj, razen, če je vnaprej dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

Pridobljena nagrada v nobenem primeru ni izplačljiva ali vračljiva.

Če se vam porajajo dodatna vprašanja, vas vabimo, da nas pokličete ali nam pišete na e-mail: info@lilu.si

Odstop potrošnika od pogodbe

Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo blago za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči (na kontaktni e-naslov info@lilu.si), da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema. Strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek pošiljanja blaga, ki se obračunava po ceniku dostavne službe (Pošta Slovenije in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor). Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 15 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe. Blago mora biti vrnjeno nepoškodovano, brez vidnih znakov uporabe, v nespremenjeni količini in nepoškodovani embalaži.

Pri odstopu od pogodbe je potrebno upoštevati tudi omejitve iz 5. odstavka 43. č člena, ki natančno določajo v katerih primerih potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe, in sicer:

1.    o blagu ali storitvah, katerih cena je odvisna od nihanj na trgih, na katera podjetje nima vpliva in ki lahko nastopijo v roku odstopa od pogodbe;

2.    o blagu, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam;

3.    o blagu, ki je hitro pokvarljivo ali mu hitro preteče rok uporabe;

4.    o opravljanju storitev, če podjetje pogodbo v celoti izpolni ter se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da izgubi pravico do odstopa od pogodbe, ko jo podjetje v celoti izpolni;

5.    o dobavi zapečatenih avdio- ali videoposnetkov in računalniških programov, če je potrošnik po dostavi odprl varnostni pečat;

6.    o dobavi časopisov, periodičnega tiska ali revij razen pri naročniških pogodbah za dobavo takih publikacij;

7.    o dobavi zapečatenega blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat;

8.    o dobavi blaga, ki je zaradi svoje narave neločljivo pomešano z drugimi predmeti;

9.    o dobavi alkoholnih pijač, katerih cena je dogovorjena ob sklenitvi prodajne pogodbe in ki se lahko dostavijo po 30 dneh, njihova dejanska vrednost pa je odvisna od nihanj na trgu, na katera podjetje nima vpliva;

10. sklenjenih na javnih dražbah;

11. pri katerih je potrošnik izrecno zahteval obisk podjetja na domu zaradi izvedbe nujnega popravila ali vzdrževanja. Če podjetje pri takem obisku opravi še dodatne storitve, ki jih potrošnik ni izrecno zahteval, ali dostavi blago, ki ne predstavlja nadomestnih delov, nujno potrebnih za vzdrževanje ali popravilo, ima potrošnik za navedene dodatne storitve in blago pravico do odstopa od pogodbe;

12. o nastanitvi, ki ni namenjena stalnemu bivanju, prevozu blaga, najemu vozil, pripravi in dostavi hrane, ali storitvah za prosti čas, pri katerih se podjetje zaveže, da bo izpolnilo svojo obveznost ob točno določenem datumu ali v točno določenem roku;

13. o dobavi digitalne vsebine, ki se ne dostavi na otipljivem nosilcu podatkov, če se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe.

Proizvajalec artikla predpiše tudi njegovo originalno embalažo (v skladu s 36. členom Zakona o varstvu potrošnikov). Ker je embalaža sestavni del artikla, jo je ob morebitnem odstopu od pogodbe prav tako treba priložiti tako, kot je bila v prvotnem stanju v času prejetja artikla (torej nepoškodovano in v nespremenjeni količini).

Možnost odstopa od pogodbe ne velja za programsko opremo, avdio in higiensko sporne izdelke (spodnje perilo, majice, posteljnine, perilo za oblikovanje postave, aparati za osebno nego in nego stanovanjskih površin, masažni aparati, zobne ščetke, čistilec ušes,.. …) ali če je potrošnik odprl varnostni pečat.

Vračilo plačila bo izvedeno takoj, ko je postopek odstopa od pogodbe zaključen, najkasneje pa v roku 14 dni po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe

Potrošnik lahko odstopi od nakupa na način, da nedvoumno poda izjavo, iz katere izhaja potrošnikova volja za odstop od pogodbe.

Pri odstopu od pogodbe, kjer so bila koriščena sredstva z Lilu.si računa ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se ne vrnejo (vrne se vplačan znesek), prav tako se sredstva ne vrnejo na Lilu.si račun - razen v primeru, če je bil koriščen Lilu.si darilni bon; ta se upošteva kot plačilno sredstvo in se ob odstopu od pogodbe vrne na uporabnikov Lilu.si račun, vplačani znesek pa se vrne z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil kupec, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

Na Lilu.si omogočamo tudi zamenjavo artikla (v kolikor ga niste še uporabljali). Če prejeti artikel ne izpolnjuje pričakovanj, ga lahko zamenjaš z drugim, enakovrednim, kar nam sporočiš na e-mail naslov: info@lilu.si .

Pravico do zamenjave blaga, vračila kupnine, garancije, stvarnih napak in nepravilno opravljenih storitev natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov.

Napotki za odstop od pogodbe

Pri spletnem nakupu si artiklov pred nakupom ni možno fizično ogledati, zato vam omogočamo (znotraj zakonskih okvirov) možnost odstopa od pogodbe. Ker želimo, da to lahko opravite čim hitreje in brez zapletov, smo pripravili kratek seznam, na kaj je potrebno biti pozoren pri nakupu na daljavo:

  • previdno odpri embalažo in jo obdrži v nespremenjenem stanju, dokler nisi v celoti prepričan, da je artikel ustrezen,
  • pri nakupu oblačil, perila in kopalk ustrezno velikost preveri s pomerjanjem čez druga oblačila (ne na golo kožo),
  • pri rokovanju z artiklom lahko pride do poškodb in prask, predvsem artikli, ki imajo lakirane površine,
  • nepazljivo odstranjevanje zaščitnih folij in materialov lahko povzroči poškodbe na izdelku
  • ne odpiraj artiklov, ki imajo varnostni pečat,
  • vidne sledi uporabe (prah, dlake, praske, madeži, umazanija) niso primerne za odstop od pogodbe, ker so higiensko oporečne (aparati za osebno nego in nego stanovanjskih površin),
  • vidne sledi montaže (uporabljena vodila, vgradne praske) so poškodbe, ki nastanejo pri vgradnji aparatov. Ne vgrajuj aparatov dokler nisi prepričan, da ustrezajo tvojim zahtevam,
  • odprti higienski dodatki (masažni aparati, oblačila za hujšanje, zobne ščetke) so vakuumsko pakirani in namenjeni osebni rabi. Odprti so higiensko oporečni in jih je potrebno zavreči ali zamenjati z novimi,

Artikli, kupljeni na daljavo, niso namenjeni uporabi v zakonskem času za odstop od pogodbe.

Možnost odstopa od pogodbe je namenjena temu, da artikel lahko odpreš, pregledaš in če ti ne ustreza, ali pa so bila tvoja pričakovanja napačna, odstopiš od nakupa. Ta priporočila ne veljajo, če je artikel ob nakupu v okvari oziroma ne deluje -> v tem primeru nakup reklamiraš.

Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga

Obravnava poškodovanih pošiljk (odškodnine)

Če si ob prevzemu pošiljke opazil, da je artikel ali paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, moraš sprožiti postopek odškodnine pri Pošti Slovenije. To storiš tako, da paket prineseš na pošto takoj ko opaziš poškodbo oziroma najkasneje v roku 14 dni od prevzema paketa. Poštne uslužbence opozoriš, da je treba izpolniti obrazec Zapisnik o poškodovani pošiljki, ki ga nato tudi podpišeš. Skupaj s Pošto Slovenije bomo poskrbeli, da bo odškodnina rešena v najkrajšem možnem času.

Stvarna napaka

Kdaj je napaka stvarna? Predvsem kadar:

  • artikel nima lastnosti, ki omogočajo njegovo normalno rabo
  • se kupcu izroči artikel, ki se z modelom ne ujema, izjema so le modeli, prikazani zaradi obvestil.
V primeru, da stranka pri stvarni napaki izdelka postopa sama (izdelek poskuša sama popraviti) preden je prodajalcu stvarna napaka sporočena (ali je samostojno popravilo s prodajalcem dogovorjeno), prodajalec reklamacije več ne mora sprejeti.
Kako se preverja primernost artikla?

Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.

Kako se stvarno napako uveljavi?

Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te in na lastne stroške obvestiti v zakonsko določenem roku. Kupec nam hkrati omogoči pregled artikla.

V katerih primerih naj uveljavljam stvarno napako?

V primerih ko blago nima garancije. Potrebno jo je uveljavljati v zakonsko predpisanih rokih.

V kakšnem roku je potrebno uveljavljati stvarno napako?

Iz naslova stvarne napake lahko potrošnik napako na izdelku reklamira pri prodajalcu, in sicer v dveh mesecih od odkritja stvarne napake (za napake, ki se na izdelku pokažejo po dveh letih od prevzema, pa prodajalec ne odgovarja več), ter po lastni izbiri zahteva odpravo napake ali vračilo plačanega zneska v sorazmerju z napako ali zamenjavo blaga ali vračilo plačanega zneska. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da izdelek pregleda. Če napaka ni sporna, mora podjetje čimprej, najkasneje pa v roku osmih dni, ugoditi potrošnikovemu zahtevku. Če o napaki obstaja spor, mora podjetje v enakem roku podati potrošniku pisen odgovor.

Pravico do uveljavljanja stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

Kadar gre za stvarno napako vam je podjetje dolžno pokriti vse stroške, ki so vam nastali v okviru tega naročila takšnega izdelka - upravičeni ste do pokritja dejanskih stroškov vračila blaga ter vračila kupnine

Garancija 365 dni

V nadaljevanju so opisani splošni pogoji vračila 365, pravico do katerega lahko kupec koristi v roku 365 dni od nakupa, torej tudi po preteku zakonsko predpisanega 14 dnevnega roka za vračilo. 

Gre za storitev, ki se zakupi v višini 9,90 eur v postopku nakupa - v košarici. (Slika spodaj)

Garancija 365

Uveljavlja se z upoštevanjem spodnjih kriterijev:

  • vrnjeni predmet mora biti v originalni embalaži. Embalažo lahko odprete z namenom preverjanja kvalitete blaga, vendar na način, da jo je mogoče kasneje še uporabiti.
  • vrnjeni izdelek ne sme biti uporabljen, opran ali kako drugače rabljen; npr. sestavljen v primeru pohištvenih kosov. Reklamacij po pranju, npr. posteljnine, brisač ali drugega tekstila ni mogoče uveljavljati, zato vas prosimo, da izdelek pred pranjem skrbno pregledate.
  • izdelek mora biti nepoškodovan, brez napak. V kolikor ima izdelek tovarniško napako se uveljavlja pravice iz naslova Stvarne napake, ki so opisane v Splošnih pogojih poslovanja in Politiki vračil.
  • vrnjen  izdelek mora biti v enakem stanju, kot ste ga prejeli;
  • vračilo izdelka  zagotovimo po predhodnem dogovoru z našo podporo, ki vam bo posredovala navodila za prevzem paketa s strani kurirske službe
  • rok za prevzem izdelka, ki ga vračate znaša do 14 delovnih dni od obvestila o vračilu, razen če se s stranko dogovorimo drugače;

    Garancija

    Proizvajalec je v skladu z zakonom dolžan kupcu zagotoviti garancijo za brezhibno delovanje kupljenega blaga. Garancijo lahko kupec uveljavlja neposredno pri proizvajalcu ali njegovem pooblaščenem servisu. Garancijo lahko kupec uveljavlja z garancijskim listom in računom prodajalca. (Proizvajalec je dolžan garancijsko popravilo opraviti v 45 dneh od prejema blaga, v nasprotnem primeru pa artikel zamenjati z drugim, enakovrednim in brezhibnim artiklom).

    Kupec lahko garancijo uveljavlja tudi pri prodajalcu, vendar tudi v tem primeru velja določilo iz prejšnjega odstavka.

    Posredovanje blaga v garancijo se opravi v skladu s pogoji, ki jih proizvajalec navede na garancijskem listu, kupec s tem nima stroškov.

    Če želiš pošiljko vrniti na naše stroške, to storiš tako, da se o tem dogovoriš z nami telefonsko ali pisno po e-mailu info@lilu.si. V skladu s tem dogovorom bomo na tvoj naslov poslali kurirja, ki bo prevzel pošiljko.

    Pozor: drugačen način pošiljanja na stroške Lilu.si ni možen.

    Podaljšana Garancija 30 dni

    V nadaljevanju so opisani splošni pogoji vračila 30 dni, pravico do katerega lahko kupec koristi v roku 30 dni od nakupa, torej tudi po preteku zakonsko predpisanega 14 dnevnega roka za vračilo. Gre za storitev, ki se zakupi v višini 1,99 eur v postopku nakupa - v košarici. (Slika spodaj)

    Garancija 30 dni

    Uveljavljajo se z upoštevanjem spodnjih kriterijev: 

    • vrnjeni predmet mora biti v originalni embalaži. Embalažo lahko odprete z namenom preverjanja kvalitete blaga, vendar na način, da jo je mogoče kasneje še uporabiti.
    • vrnjeni izdelek ne sme biti uporabljen, opran ali kako drugače rabljen; npr. sestavljen v primeru pohištvenih kosov. Reklamacij po pranju, npr. posteljnine, brisač ali drugega tekstila ni mogoče uveljavljati, zato vas prosimo, da izdelek pred pranjem skrbno pregledate.
    • izdelek mora biti nepoškodovan, brez napak. V kolikor ima izdelek tovarniško napako se uveljavlja pravice iz naslova Stvarne napake, ki so opisane v Splošnih pogojih poslovanja in Politiki vračil.
    • vrnjen  izdelek mora biti v enakem stanju, kot ste ga prejeli;
    • vračilo izdelka  zagotovimo po predhodnem dogovoru z našo podporo, ki vam bo posredovala navodila za prevzem paketa s strani kurirske službe
    • rok za prevzem izdelka, ki ga vračate znaša do 14 delovnih dni od obvestila o vračilu, razen če se s stranko dogovorimo drugače;

    Zavarovanje paketa

    V nadaljevanju splošni pogoji ZAVAROVANJA PAKETA, gre za storitev, ki se zakupi v višini 0,99 eur v zaključku nakupa - v košarici. (Slika spodaj)

    zavarovanje paketa

    Če se blago izgubi ali poškoduje, bomo na poziv stranke v enem delovnem dnevu poslali nov paket. V kolikor izdelka/izdelkov ni več na zalogi, pa se lahko stranka odloča med izbiro primerljivih izdelkov, v primeru že plačanega paketa pa ponujamo tudi možnost vračila kupnine.

    Za brezplačen prevzem prvega paketa bomo poskrbeli sami in stranki ne bo potrebno glede vračila paketa storiti ničesar in s tem nima dodatnih stroškov.

    POMEMBNO: Izbira ZAVAROVANJA PAKETA ne pomeni, da lahko stranka prvi paket, v kolikor ga prejme poškodovanega, obdrži. O potrebi vračanja paketa presoja ponudnik, vsekakor pa zagotovi, da stranka z vračanjem nima dodatnih stroškov (brezplačen prevzem oz. zamenjava artikla).

    Brezskrbno vračilo

    V nadaljevanju splošni pogoji BREZSKRBNEGA VRAČILA paketa, gre za storitev, ki se zakupi v višini 2,99 eur v zaključku nakupa - v košarici. (Slika spodaj)

    Brezplačno vračilo

    V primeru vračila paketa stroške vračila krije podjetje Linu.si. Za brezplačen prevzem paketa bomo poskrbeli sami, kar pomeni, da bomo organizirali prevzem paketa kurirja naših poslovnih partnerjev in stranki ne bo potrebno glede vračila paketa storiti ničesar in s tem nima dodatnih stroškov.

    Artikel z dodatnim BREZSKRBNIM VRAČILOM lahko torej vrnete brez stroškov povratnega pošiljanja. Navedeno  garancijo lahko uveljavite tako, da fotografijo oz. video okvare posredujete na info@lilu.si 

    Pri vračilu veljajo naslednji splošni pogoji: 

    • vrnjeni predmet mora biti v originalni embalaži. Embalažo lahko odprete z namenom preverjanja kvalitete blaga, vendar na način, da jo je mogoče kasneje še uporabiti.
    • vrnjeni izdelek ne sme biti uporabljen, opran ali kako drugače rabljen; npr. sestavljen v primeru pohištvenih kosov. Reklamacij po pranju, npr. posteljnine, brisač ali drugega tekstila ni mogoče uveljavljati, zato vas prosimo, da izdelek pred pranjem skrbno pregledate.
    • izdelek mora biti nepoškodovan, brez napak. V kolikor ima izdelek tovarniško napako se uveljavlja pravice iz naslova Stvarne napake, ki so opisane v Splošnih pogojih poslovanja in Politiki vračil.
    • vrnjen  izdelek mora biti v enakem stanju, kot ste ga prejeli;
    • vračilo izdelka  zagotovimo po predhodnem dogovoru z našo podporo, ki vam bo posredovala navodila za prevzem paketa s strani kurirske službe
    • rok za prevzem izdelka, ki ga vračate znaša do 14 delovnih dni od obvestila o vračilu, razen če se s stranko dogovorimo drugače;

    Vračilo artiklov za pravne osebe

    Če želite račun na podjetje, sprejemate pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja. Glavna razlika je v možnostih odstopa od pogodbe: Podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo pošiljk artiklov v okviru garancijskih pogojev. Prej naštete organizacije nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh od prevzema artikla, ne da bi bilo treba navesti razlog za svojo odločitev kot to velja za potrošnike (fizične osebe). Vsako vračilo bo individualno obravnavano, pri tem pa bomo poskušali dosegati kriterije dobavitelja. Ob upravičenosti za vračilo artiklov lahko koristite zamenjavo za drug artikel po vaši izbiri (ki je enak ali cenovno dražji). Vračilo kupnine žal ni možno. Za nakupe pravnih oseb prav tako veljajo Splošni pogoji poslovanja, z razliko v že predhodno omenjenih možnostih odstopa od pogodbe.

    Na Lilu.si uporabljamo piškotke, za zagotavljanje najboljše nakupovalne izkušnje. Brez skrbi, ne redijo :)
    You have successfully subscribed!
    This email has been registered